Tele-Bus

Zasady funkcjonowania usługi tele-bus.

 

 

grafika tele-bus

 

 

 

  

  

 

 

 

 

Na czym polega usługa tele-bus?

 

Tele-bus to usługa skierowana do pasażerów podróżujących na terenie Rybitw i Płaszowa. Poprzez zgłoszenie telefoniczne mogą oni zamówić autobus na najbliższy przystanek tele-bus wskazując godzinę oraz miejsce docelowe swojej podróży, zlokalizowane w obszarze funkcjonowania usługi.

Przejazd odbywa się na podstawie ważnego biletu do kasowania, okresowego biletu sieciowego (na wszystkie linie) lub okresowego biletu na linie autobusowe: 123, 125, 127, 158, 185 oraz 221.

 

 

W jakich godzinach kursuje tele-bus?

 

Godziny kursowania tele-bus
poniedziałek – piątek w godz. od 5:30 do 23:00
sobota – niedziela w godz. od 6:00 do 23:00
Godziny pracy dyspozytorni tele-bus
poniedziałek – piątek w godz. od 6:30 do 21:00
sobota – niedziela w godz. od 7:00 do 21:00

 

 

Jak zamówić tele-bus?

 

Zadzwoń pod jeden z poniższych numerów dyspozytorni tele-bus.

 

800 54 17 17 (połączenie bezpłatne)

12 254 17 17 (połączenie z telefonów komórkowych)

 

Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji, a następnie:

  • wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub
  • wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż
  • poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer tele-busa, do którego masz wsiąść.

Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego  autobusu tele-bus o wskazanym numerze.

 

 

Kiedy zamówić tele-bus?

Zamów tele-bus:

  • w dzień podróży, jednak nie później niż 30 min. przed jej planowanym rozpoczęciem
  • na dowolny dzień w bieżącym tygodniu,
  • na dni w kolejnych tygodniach; w tym przypadku musisz jednak zadzwonić ponownie w sobotę lub niedzielę poprzedzającą tydzień, w którym ma nastąpić realizacja usługi po to, by poznać dokładny czas przyjazdu autobusu na wskazany przystanek. 

Pamiętaj, że ze względu na czas pracy dyspozytorni zamówienia kursów odbywających się od w godz. od 21.30 do 23.00 musisz zgłosić najpóźniej do godz. 21.00 danego dnia, natomiast kursów przed godz. 7.30 muszą zostać zgłoszone dzień wcześniej.

 

 

Ile kosztuje usługa tele-bus?

 

W pojazdach tele-bus obowiązują te same rodzaje biletów, co w regularnym transporcie miejskim, z zachowaniem wszystkich ulg przysługującym poszczególnym grupom pasażerów. Podobnie jak w regularnym transporcie bilety nabywane u kierowcy są odpowiednio droższe. Ponadto w pojazdach tele-bus zachowują ważność okresowe bilety sieciowe (na wszystkie linie) oraz okresowe bilety na linie autobusowe: 123, 125, 127, 128, 158 oraz 221.

 

 

Co jeszcze warto wiedzieć o usłudze tele-bus?

  • Podczas jednego połączenia telefonicznego można złożyć zamówienie na więcej kursów, a nie tylko na jeden.
  • Rezerwacja kursu dla podróżujących w grupie powinna być zgłoszona z podaniem liczby osób.
  • W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego kursu klienci zobowiązaniu są do poinformowania dyspozytorni tele-bus o tym fakcie.
  • Klienci oczekujący na przystankach tele-bus, którzy nie dokonali telefonicznej rezerwacji przejazdu zostaną obsłużeni wyłącznie w przypadku wolnych miejsc w autobusie i przy założeniu, że zaakceptują wcześniej wyznaczoną trasę, po której jedzie autobus.