Tele-Bus
Zasady funkcjonowania usługi tele-bus.
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 04, czerwiec 2013 11:19
Na czym polega usługa tele-bus?
Tele-bus to usługa skierowana do pasażerów podróżujących na terenie Rybitw i Płaszowa. Poprzez zgłoszenie telefoniczne mogą oni zamówić autobus na najbliższy przystanek tele-bus wskazując godzinę oraz miejsce docelowe swojej podróży, zlokalizowane w obszarze funkcjonowania usługi.
Przejazd odbywa się na podstawie ważnego biletu do kasowania, okresowego biletu sieciowego (na wszystkie linie) lub okresowego biletu na linie autobusowe: 123, 125, 127, 158, 185 oraz 221.
W jakich godzinach kursuje tele-bus?
Godziny kursowania tele-bus
|
poniedziałek – piątek w godz. od 5:30 do 23:00
sobota – niedziela w godz. od 6:00 do 23:00
|
Godziny pracy dyspozytorni tele-bus
|
poniedziałek – piątek w godz. od 6:30 do 21:00
sobota – niedziela w godz. od 7:00 do 21:00
|
Zadzwoń pod jeden z poniższych numerów dyspozytorni tele-bus.
800 54 17 17 (połączenie bezpłatne)
12 254 17 17 (połączenie z telefonów komórkowych)
Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji, a następnie:
- wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub
- wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż
- poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer tele-busa, do którego masz wsiąść.
Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego autobusu tele-bus o wskazanym numerze.
Zamów tele-bus:
- w dzień podróży, jednak nie później niż 30 min. przed jej planowanym rozpoczęciem
- na dowolny dzień w bieżącym tygodniu,
- na dni w kolejnych tygodniach; w tym przypadku musisz jednak zadzwonić ponownie w sobotę lub niedzielę poprzedzającą tydzień, w którym ma nastąpić realizacja usługi po to, by poznać dokładny czas przyjazdu autobusu na wskazany przystanek.
Pamiętaj, że ze względu na czas pracy dyspozytorni zamówienia kursów odbywających się od w godz. od 21.30 do 23.00 musisz zgłosić najpóźniej do godz. 21.00 danego dnia, natomiast kursów przed godz. 7.30 muszą zostać zgłoszone dzień wcześniej.
W pojazdach tele-bus obowiązują te same rodzaje biletów, co w regularnym transporcie miejskim, z zachowaniem wszystkich ulg przysługującym poszczególnym grupom pasażerów. Podobnie jak w regularnym transporcie bilety nabywane u kierowcy są odpowiednio droższe. Ponadto w pojazdach tele-bus zachowują ważność okresowe bilety sieciowe (na wszystkie linie) oraz okresowe bilety na linie autobusowe: 123, 125, 127, 128, 158 oraz 221.
Co jeszcze warto wiedzieć o usłudze tele-bus?
- Podczas jednego połączenia telefonicznego można złożyć zamówienie na więcej kursów, a nie tylko na jeden.
- Rezerwacja kursu dla podróżujących w grupie powinna być zgłoszona z podaniem liczby osób.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego kursu klienci zobowiązaniu są do poinformowania dyspozytorni tele-bus o tym fakcie.
- Klienci oczekujący na przystankach tele-bus, którzy nie dokonali telefonicznej rezerwacji przejazdu zostaną obsłużeni wyłącznie w przypadku wolnych miejsc w autobusie i przy założeniu, że zaakceptują wcześniej wyznaczoną trasę, po której jedzie autobus.